March 15, 2012

Eh hai semua :D

Assalamualaikum semua. Fuh fuhhh *tiup skrin sbb dah habuk* lama dah tk update blog. Hm tkpe tk sedih pun sbb tkd org nak bukak blog saya yang buruk lagi tk cantik ni kan kan. tkpee iOkay lulz~~

Hehehehehe. Ape khabar semuaa? Sihat dak? Saya di sini sihat alhamdulillah :) Tapi emosi saya tk berapa nak stabil buat ketika ini iaitu bulan MARCH. K i dont know why. Saya asyik nak marah 24/7 . Semua bnda yang saya buat ade jeee yg tk kena. Dkt rumah dah tepu kena marah dgn aku, im sorry kay adik-adikku sayang :*

Haaaaaaaaaaaa nak tgk 'THE NEW ME' TAKKKKKKKK?!!!!!!! Jap ea---




























































Ni lah gaya saya yang terbaru. Tak sukaaa? Ade aku kisahhhhh

Ya mmg ade certain yang tak suka. Kay like I care bitch? haha Mcm lelaki pun ade aku tgk, but for me its naissss okay! aku suka sgt dr rambut panjang serious nmpk mcm org tua, sedih weh bila org ckp gytu especially my mama. Er sabar je kan :) Tapi skrg dah OMEL kan? Kan kan kan kan? Kay tkyah jawab , I dah tahu :p lol You know what kalau rambut pndek bnyk kelebihan and kelemahannya tau.

Kelebihannya adalah namapk comel yg penting hahaha. kay perasan jee ni. Yg kedua, cepat kering beb! Tak smpi 15mins dh kering. Kalau pnjg mmg payah! Nympah aku -___- . Yg ketiga, tk rimas!! Yeah, yang ni paling penting.

Kelemahannya adalah banyak baju tk sesuai nak pakai kalau rambut pndek sbb rambut pndek mpk mcm funky gitu kan so susah sikit nak pilih baju but im okay with that.





Saya tak suka bulan March tp nak wish Happy Birthday to my beloved friends.

-Muhammad Syahmi Sukeri
-Aiman Hazwan
-Aiman Hazman

Tiga-tiga hari yg sama dorg lahir. 7 March! Kay May Allah bless you oll's . Have a great day and always be my bff ;) Love you olls hihi Xx

K nothing best i guess. Bye muah