March 23, 2012

Life..

Sayangku jangan kau persoalkan siapa dihatiku, terukir dibintang tak mungkin hilang cintaku padamu~
Hati ini bukan milik ku lagi.. Seribu tahun pun akan ku nanti kan.. kamuu

Lalu cinta kita bermula, dari mata turun ke jiwa, dari teman menjadi cinta, dan berjanji untuk setia~
Sehidup semati kita, menjanjikan bahagia, untuk kita berdua selamanya.





Eh pehal aku nyanyi niii? Eheee assalamualaikummmm :) Best an dua-dua lagu tu? Yes i really love it. Its Terukir Di Bintang and Carta Hati. Eh sejak bila aku suka lagu Najwa Latif? Omg omg , hahaha k sukaa lagu dia yg ni jee :3 Yg Cinta Muka Buku tuu, Maaflah tk sesuai utk I. Ceh poyo :p Okay, kalau korang ade bace post sebelum ni kan, ade perasan tk post pasal aku nk pkai tudung tu? About that, InsyaAllah okay :) Saya kene betul-betul bersedia kan kalau nak pkai? Takut je bila pakai nti, bukak pulak. Tak moo cenggitu :')

Hmmmm.. Seperti sedia maklum, aku budak junior SMV Perdagangan an. Aku tk faham kenapa senior nk ckp form4 teruk or else biadap. Hello seniors? Tak berniat nak biadap dgn korang tp kalau korg sendiri perangai taik dgn kiteorg acane pulak? Tak payah amik hati sgt, tk mention sesapa pun kt sini. Kay malas dah nk ckp, kang ade yg kena tarik. Phui phui hahaha. Sekolah sana mcm dah okay la ~~ Naik 10% jee, aku tkd semangat yg betul-betul semangat lagi . Gimme time, aku cuba sedaya upaya :') I miss my KRK-ian so much, Bila belajar mesti tgk sebelah mcm ade Diba tp rupanya Dayah. Bila tgk sebelah blok, igt ade SI2 and SI3 lagi tp rupanya makmal komputer. How sad.. Tapi aku terima hakikat sebenar aku and selesakan diri kat Perd :)

Balik sekolah hari-hari lambat skrg. Penat? Tkpayah cakap.. Ni skrg sekolah aku nak sgt 5S tu. Haih sabar jelah!! Tak dpt-dpt lagi, ntah ape lagi dorg nak pun aku tk tahu -.- About 70% lagi nak dpt 100&!! Ya Allah, percepatkanlah.. Dah tk tahan lagi nak mengemas. Kesian cikgu-cikgu aku jugak.. About my new friends pulak.. Hm okay lah, ade jugak yg annoying but mostly mmg layan kepala. I tk suka org sensitive. Eee sumpah tk suka. Ckp sikit nak sentap mmg aku tk buat kawan okay. Note that, thats not my style. My deskmate is Hidayah and Adilah. Hidayah from SAB and Adilah from Pasir Gudang *ntah apa nama sekolah kau dila x)* Hehehe

Dayah dgn Dila pandai tauuu :'( Jelly tau kitaa. Exam baru ni dorg byk A dr aku. Kay sedih bila igt semua, baik aku stop! Btw congrats kay korg dgn result korg yg gempakkk tu! :p Jelly jelly hihi. Tak payah la tnya result aku ea? It makes me hurt woo! Ade satu failed, ya Allah ape nak jadi haa?! -.- Its Physics. Salah aku bcos aku tk sentuh buku time exam Physics. Im the lowest , malu kuasa1000! Kay lebih sebenarnya! Wuwuwu :'( Taknak la ckp pasal result. Ea? ea?

Nak story budak yg kita minat jeee kt Perd xD hehehe gatal kan aku? K fine, minat je kot ;) Tapi kiteorg sll text la, dia mmg agak membosankan tp saya untung sbb dia layan saya cos ramai lagi yg minat dia beb x) Untung an aku? Aku tahu :p hehe Tapi kan.... Hm tknk la cerita :( Let me and my friends only know about this. Awak, saya suka kawan dgn awak. Even awk mmg gedikkk gila tp saya sabar je beb :3 Always be my crush k.. EHHHH?!!! K stop it! Lol hihihihihihihi

Tu je lah nk type. Penat dah, harap korg bace sbb nti aku lg malas nak post :3 Peace. I love you readers. Really-really love. Cehhh! Wekk :p

Byeee Xoxo , Assalamualaikum, take care! :-*