May 25, 2012

Holiday!

Assalamualaikum! Lama tk update blog kan kk tahu korang rinduu. Cehhh :3 Hm, biase dalam 2 minggu lepas is 'EXAM WEEK'. Semua pelajar diminta mengulangkaji pelajaran. K poyo ni hahaha. Haih no comment la exam kali. Its sucks k! Really really sucks. Jadah aku buat dgn paper tu pun aku tk tahu -__- Lagi lagi paper Addmath, Chemistry and Prinsip Perakaunan!! Aaaaa!!!! Tak suka tak suka tak suka..... Hmm

And bermulalah cuti 2 minngu yg ditunggu-tunggu oleh semua pelajar terutama sekali pelajar-pelajar asrama yg exhausted gile nak balik! Haaa amik kau, tidur la kau puas-puas smpai lebam. Tkya bangun pun tkpe hahaha. But for me, aku tanak cuti kalau boleh. Haihhh :/ Hm homework banyak laa! Hm tkpe tkpe, saya budak pandai. mesti belajar! :3 Alhamdulillah :)

Kawan-kawan baik saya semua balik dr asrama!! Yepiiiiiiiiii, ni part aku plg suka! Hm rindunya tahap gaban dkt dorg :') Rindu dkt Deqlin, Myra, Amie, Aiman Sykes, Wan. Haih rindu semua la senang citooo. Eh?! Ntah dorg rindu aku ke tak kan.. Sob sob :( Mesti hang k cuti ni. Dah lama tk hang sama-sama mcm dlu kan? Haih :/ and i cant wait for jamuan ! Yeayyy hope everything will be fine, insyaAllah..


About me and Haziq? Fine.. Dah nak dkt 2 bulan dah, alhamdulillah. Haih byk betul dugaan, sabar jelah kan. Aku pecah rekod couple dgn dia lebih dr sebulan. Dgn org lain? Mmg tk pernah lah :D hahaha. Thanks sayang make me happy even byk bnde yg jadi, awk byk sgt sabar dgn saya. *Jantan mana je tahan dn perangai aku yg suka ngada-ngada ++ hot-temper ni?* Alhamdulillah dpt Haziq :') Aku sll mtk break je tp dia tanak , Bhahahaha jahat kan aku? *evil laugh* Love you Haziq.

So.....



HAPPY HOLIDAY EVERYONE!!! :D Hope your holiday will be fine and cheerful! Jaga diri, jgn nakal-nakal. Cuti, cuti jugak! Study jgn lupa k! ;)

Bye Xx