January 1, 2013

29 December 2012 Part I

Assalamualaikum wbt dan salam sayang rindu muah muah


Pada hari Sabtu bersamaan Dua Puluh Sembilan Hari Bulan Dua Belas Dua Ribu Dua Belas........ Okay that day is my birthday k u'olls hihi nothing special but alhamdulillah Allah masih memberi peluang kepada diriku untuk terus bernyawa dah teruskan hidup seperti biasa.

On that day  29 December 2012, 12;14 am I cried. Yes aku menangis. Satu permulaan hari jadi yang tidak menarik tapi tkpe Im still okay. Sebab nangis? K first..

Actually aku tunggu wish dari kawan-kawan baik aku dari 3KRK. Pukul 11;55 tuuu aku baru mandi hehe kasi fresh sebab japlagi kununnya nak on the call sesiapa kan. Al maklumlah call free kan kehkeh tp..... haha hmmm. Pukul 12 Haziq call but aku dalam bilik air kan so tk dpt angkat. So kiranya kalau aku angkat he's the first person who wish me, yang tepat pukul 12 lah. Get it? But he's not.

Pukul 12;14 am Najmi Abd Fattah wished aku. Sumpah aku menangis non stop cos atlast dia adalah orang pertama kawan baik aku dr 3KRK yg wish aku. Ya Allah sedih sangat sangat kot? Tak boleh nak cakap ape dah air mata tk boleh stop mengalir. Then orang kedua is Erryn.. Hee then seterusnyaa aku tk igt hehe. And aku tunggu wish dari Diba, Deqlin, Syaza, Awien, Izzati, Myra, Apiez, Kembar, Amie, Akram, Azam. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, THEM!!!

Awien, Deqlin, Akram, Apiez text aku wish bday but ayat Deqlin memang sedih much lah bila baca, Tkpe aku faham deqlin. Akram and Apiez wish masa aku dah bangun tidur. Thanks guys ;)

Okay Diba paling sedih lah!!!!!!!! Dia tak ingat langsung bday aku aku call dia nak dekat pukul 1;00 am. Dia tnya ada apa call. Dengan nada teresak-esak aku tnya dia kau tak ingat ke harini hari apa. Then baru dia ingat, ntah kalau aku tk igtkan mesti kau tk igt lgsg kan? How sad. Myra, Syaza, Kembar lagi lah tk wish lgsg. Izzati and Azam wish kt twitter tu pun aku yang igtkan. Hahaha so sad. Amie call aku wish aku happy bday thanks Mieee :)

And yaaaa aku ada call Haziq balik tnya kenapa call. Then he wished me Happy Birthday, i just thanked him and directly he asked me 'Dah makan?' O M G kau seriousss ??? THAT TIME. AKU TERUS TUTUP PHONE. PEACE! K MALAS NAK CERITA BEBYK PASAL NI.

SO THE CONCLUSION IS AKU TAKNAK INGAT DAH BIRTHDAY DORANG. AKU SEDIH KORANG MCM NI. Diba tak igt hahaha k nice very nice. Yang tk wish lgsg Omg sayang korang sgt. Aku mmg dah agak benda mcm ni akan jadi. Aku memang kecik hati tp tkpelah nak bt mcm mana.

Aku sedih dah rasa syok sendiri bila aku sangat ingat birthday korang tp korang? Eh kalau korang tnya directly i can answer k sayang. But now aku dah tk nak igt bday korg. Cukuplah untuk tahun 2012. Aku nak 2013 memberi sinar bahagia dalam hidup aku. Cehhh k bye hahaha

Assalamualaikum